Automatikus bevételezés

Az EatWithMe Éttermi Rendszer sikerének egyik fontos oka a folyamatos fejlődés.

Ha mindig is szeretetted volna átlátni vendéglátóegységed profitabilitását, elszámoltatni az alkalmazottakat, az EatWithMe rendszerével mostantól minden eddiginél egyszerűbben és hatékonyabban megteheted.

Az eddig is az egyik legflexibilisebb készletkezelő modulunk több újabb funkcióval bővült, többek között:

  • Automatikus bevételezés bejövő számlái alapján
  • Kritikus és minimum készlet figyelés

A vásárlásokról az Online Szamla rendszerébe beérkező számlák alapján a rendszer akár automatikusan bevételezi a termékeit.

Természetesen bizonyos szállítók/cégek kihagyhatóak a szinkronizálásból, így csak a releváns számlákkal foglalkozik a rendszer.

A bejövő számlákról értesítést küld a rendszer azzal együtt, hogy van-e bármi teendő velük. Például egy új termék esetén össze kell párosítani a számlán szereplő terméknevet az EatWithMe rendszerében szereplő termékkel. Természetesen a rendszer ezt megjegyzi és legközelebb már automatikusan be fogja vételezni ezt a terméket is.

Az automatikus bevételezés előnyei:

  • Sok időt, energiát lehet megspórolni
  • Nincs elfelejtve egy számla, egy bevételezés sem
  • Kevesebb hibalehetőség
  • Naprakészebb készlet

A kritikus (üzletmenetet veszélyeztető) és minimum (amikor fel kellene tölteni a készletet) készletfigyelés kényelmessé teszi e bevásárlást. Kövesse a telefonjáról, hogy mely termékekből fogy ki hamarosan. Akár az adott szállítónál a helyszínen is ellenőrizheti, hogy esetleg mit kellene vásárolnia.

 

Szeretnél értesülni további híreinkről, hasznos információkról? Iratkozz fel hírlevelünkre!

Tetszett ez a bejegyzés? Osszd meg ismerőseiddel: